Intro…

Mi-am călcat pe principiu (sau, mai bine spus, pe lene, a considera blogurile idioate nu este un principiu, e o părere) şi mi-am creat blog. Asta doar pentru că trebuie s-o fac pentru a trece semestrul (pf!) la Internet la FJSC (dacă nu ştiţi ce e, există Google). Şi nu l-aş fi făcut dacă nu aş fi „pierdut” la datul cu banul cu 10-4 (le mulţumesc pe această cale celor trei prietene care m-au trimis inevitabil pe calea blogărelii după ce le-am cerut diverşi parametri pe care să-i consider la aruncatul cu banul). Eh, mai am 12 săptămâni (cred, că abia joi şi azi am trecut pe la facultate şi am aflat că am şi trecut semestrul trecut la o materie) până se termină semestrul.

Acum că am terminat de spus toate chestiile inutile care m-au adus aici, să public şi cele câteva reguli legate de comentarii pe care le-am inventat pe loc pentru cele două persoane care ar avea de gând să şi citească ceea ce scriu eu aici. Impun reguli pentru că aşa îmi place şi pentru că vreau să vă îngrădesc libertatea de exprimare până când vă veţi da seama ce înseamnă cu adevărat termenul.

1.  Nu înjuraţi în comentarii. Numai EU am voie să înjur aici, pentru că sunt admin şi-mi controlez propriul blog. Toate comentariile voastre în care înjuraţi vor fi şterse.

2. Publicaţi comentarii exclusiv în limba română. Şi puneţi şi diacritice. Că doar de-aia aveţi mâini şi tastatură şi de-aia vorbiţi limba română. Orice comentariu fără diacritice va fi şters. Dacă eu pot, puteţi şi voi. Dacă vă deranjează regula asta, n-aveţi decât să nu comentaţi, nu mă interesează prea mult părerile tâmpite legate de libertatea de a scrie sau nu cu diacritice.

3. Scrieţi corect gramatical. Orice comentariu care nu respectă regulile de bază şi de bun simţ ale limbii române va fii şters. Dacă tot nu fac nimic pe acest blog, măcar să promovez limba română.

4. Dacă nu vi s-a părut nimic dubios la regula 3, nu vă mai obosiţi să postaţi comentarii, pentru că sunt şanse foarte mari ca acestea să fie şterse pe motive de incultură şi lipsă de cunoaştere a limbii române. Resemnaţi-vă cu propria prostie şi citiţi alte bloguri. E simplu.

5. Dacă a trebuit să recitiţi regula 3 după ce aţi citit regula 4 ca să vă daţi seama ce este în neregulă, sunteţi doar pe jumătate inculţi (adică tot inculţi, dar cu ceva demnitate). Dacă tot nu v-aţi prins, atunci sunteţi şi idioţi, şi inculţi. Iar idioţii şi inculţii nu-s toleraţi aici. Aceasta este o REGULĂ.

6. Orice opinie pe care aveţi de gând să o postaţi se ARGUMENTEAZĂ. Nu mă interesează ce şi cum mă consideraţi dacă nu văd şi DE CE. Orice părere aruncată aiurea în vreun comentariu va fi ştearsă. Aşa că decât să vă obosiţi să scrieţi tâmpenii (sau, mai bine zis, să citiţi prosteşte şi să băgaţi un comentariu nenorocit acolo doar ca să fie şi ca să mă simt eu mai bine că sunt băgat în seamă), mai bine folosiţi-vă capul/creierul şi faceţi comentarii pertinente. Altfel vor fi şterse şi vor dispărea definitiv, deci veţi rămâne oricum nişte nulităţi istorice. Nu mă interesează să-mi amintească alţii că exist prin comentarii de un cuvânt de tipul „marfă” sau „boule”, ştiu şi eu că exist pentru că am viaţă socială, ies în lume şi nu-mi concentrez existenţa şi energiile pe acest blog. Ori vă ţineţi gura (sau deştele), ori scrieţi ceva inteligent şi complet.

7. NU folosiţi prescurtări cretine. NU folosiţi romgleza. Şi regula 2 spune clar să scrieţi în limba română. Scrieţi „că”, nu „k”, „şi”, nu „shi” (asta nu e prescurtare, e pur şi simplu semn de prostie) şi aşa mai departe. Scrieţi cuvintele aşa cum apar în dicţionar şi în cărţi, nu cum vă trece vouă prin cap. Sau nu le scrieţi deloc. Orice comentariu care va conţine astfel de prescurtări idioate va fi şters. Se acceptă doar prescurtări prevăzute şi de norma lingvistică, precum „ş.a.m.d.”, „etc.” şi altele.

Momentan, mi-e lene să mai scriu şi să mai gândesc reguli, aşa că, până data viitoare, baftă!

~ de tralala01 pe Martie 3, 2009.

Lasă un răspuns

 
