Completări

Dacă tot am terminat (sper) de enumerat regulile pe care trebuie să le respectaţi pe acest blog, să mă apuc să explic cam cum se vor întâmpla lucrurile pe-aici.

După cum am spus deja, consider blogurile tâmpite şi fac asta doar din curiozitatea de a vedea ce notă (adică probabil una de picat) o să primesc pe el. Şi pentru că am pierdut cu 10-4 la datul cu banul (şi asta cu moneda mea norocoasă de două lire cu molecula de ADN pe ea). În fine.

O să fie un blog ca oricare altul. Adică aşa cum îl fac toţi „originalii” lu’ peşte. O să cuprindă gânduri şi întâmplări zilnice (de exemplu, azi-dimineaţă mi-am mutat papagalii în baie pentru că era întuneric acolo şi tăceau, lăsându-mă să dorm, am deschis geamul, am dormit, am citit şi acum scriu) pe care nu le consider îndeajuns de interesante sau profunde pentru a sfârşi în jurnalul meu personal (pe care îl ţin deci pe hârtie). Cu alte cuvinte, îmi voi revărsa aici rebuturile minţii şi nervii. Până una-alta, face bine să mai urli pe undeva din când în când.

Aşadar, a citi blogul meu e echivalent cu a citi cam orice alt blog. Doar că ăsta e „ceva mai temporal” (mai sunt 108 zile până la sfârşitul sesiunii începând de azi, joi, 5 martie, deci 15 săptămâni şi ceva, nu 12 cum am crezut iniţial).

O să scriu când o să am timp, chef şi, cel mai probabil, insomnii. Ultimele sunt destul de frecvente, dar asta nu înseamnă că o să scriu des, ci doar că nu prea dorm.

Cam atât ar fi de spus.

~ de tralala01 pe martie 5, 2009.

Lasă un comentariu