Greşeală

Din cauza faptului că sunt iresponsabil (a se citi: „leneş”), am omis postarea link-ului către blogul meu pe grupul grupei de la facultate în timp util pentru a fi trimis şi profesoarei care trebuia să se uite pe el. Din acelaşi motiv, am uitat şi să-i trimit personal e-mail înainte de expirarea termenului-limită (ieri, adică 13 martie, deh, zi cu ghinion). În consecinţă, astăzi m-am gândit ca, prin datul cu banul, să decid dacă voi trimite un e-mail întârziat profesoarei sau dacă voi înceta să mai postez pe blog şi-l voi da dracului cu totul. Rezultatul: 10-8 pentru cea de-a doua variantă. Moneda folosită a fost cea pe care am utilizat-o şi în momentul în care am „decis” să creez blogul, deci nu pot fi acuzat că am fost părtinitor.

Asta înseamnă că nu voi mai posta nici măcar intrarea despre N.C. Paulescu la care mă gândeam astăzi.

Baftă tuturor celor care au avut răbdare să citească până acum!

EDIT: În urma unei noi sesiuni de dat cu banul, datorată informaţiei aflate din comentariul de la acest post, hazardul (mă rog, în măsura în care poate fi numit aşa un eveniment în legătură cu care se poate demonstra cu uşurinţă că duce la un rezultat predeterminat (de către condiţiile din momentul aruncării monedei), cum este datul cu banul) a decis că voi mai ţine deschis acest blog îndeajuns de mult încât să fiu picat din alte motive decât neprezentarea temei.

~ de tralala01 pe Martie 14, 2009.

2 Răspunsuri to “Greşeală”

  1. Nu era un termen limită bătut în cuie, evident că încă poţi să îi trimiţi mail. Sau îi pot trimite chiar eu dacă te împiedică moneda. Ce zici?

    • Damn.
      În urma aflării acestei noi informaţii, am decis să dau din nou cu banul, pentru a determina dacă îi voi da sau nu mail profei (şi, implicit, dacă „redeschid” sau nu blogul). Rezultatul: 10-9 pentru „DA”, după ce „NU” a avut o revenire spectaculoasă de la 8-4 la 8-9…
      În concluzie, blogul mai are de rezistat cam 97 de zile.
      Mulţumesc pentru informaţie.

Lasă un răspuns

 
