Abramburica. Partea 2.

Mi-am amintit că promisesem să public link-urile care m-au ajutat să mă documentez cu privire la ancheta asupra bazei „Cutezătorii”. Iată-le. Dacă va mai fi cazul, voi mai reveni cu noutăţi. Oricum trei sferturi din cei care mai aruncă o privire pe-aici n-or să dea clic nici măcar pe primele 2-3, şi cred că nimeni nu va ajunge la finalul listei. Celor care o vor face le urez să-şi găsească o ocupaţie mai interesantă.

Unu.

Doi.

Trei.

Patru.

Cinci.

Şase.

Şapte.

Opt.

Nouă.

Zece.

Unsprezece.

Doisprezece.

Treisprezece.

Paisprezece.

Cincisprezece.

Şaisprezece.

Şaptesprezece.

Optsprezece.

Nouăsprezece.

Douăzeci.

Douăzeci şi unu.

Douăzeci şi doi.

Douăzeci şi trei.

Douăzeci şi patru.

Nu garantez că toate link-urile au rămas valabile. Dacă un link duce în altă parte, puteţi semnala asta la fel de bine cum puteţi să n-o faceţi, nu-mi pasă şi nici nu voi lua atitudine pentru remedierea situaţiei, fiindcă articolul e de multă vreme scris şi terminat. Eu mi-am făcut treaba. Lectură plăcută.

~ de tralala01 pe Iunie 1, 2009.

Lasă un răspuns

 
