Divorţ…?

Dacă tot mi-am făcut revenirea pe blog prin publicarea unor tâmpenii vechi de o lună şi chiar mai bine, măcar să mai scriu şi ceva care să aibă un iz proaspăt, o urmă cât de mică de noutate. Aşa că o să lălăi despre ce am făcut în ultima vreme (sau ce voi face în zilele următoare), că doar despre asta se poate citi pe orice blog de pe Internet, deci e cea mai accesibilă, mai puţin originală şi mai sigură idee pentru un post.

În primul rând, n-am mai trecut pe la facultate de ceva vreme (iar ultima oară când am făcut-o a fost ca să împrumut diploma de bac), dar nici nu o voi mai face până nu va veni momentul retragerii dosarului. Adică în una din zilele săptămânii viitoare, dacă va fi soare, nu-mi va fi lene şi-mi va fi trecut răceala groaznică de acum. A, da, pentru ăia pentru care asta e o noutate: da, mă retrag de la facultate, abandonez studiile, las domeniul în coadă de peşte. Am văduvit Universitatea de un an la buget (cred că 2500 de lei e la taxă, deci atât i-a costat pe reprezentanţii statului anul meu de frecat menta degeaba pe-acolo, ceea ce nu e mult, dar mă satisface în oarecare măsură fiindcă îmi dă senzaţia că am luat bani de la contribuabili fraieri fără să fi făcut, în fond, nimic), m-am plimbat ocazional pe la cursuri şi seminarii, îmi ajunge. Şi cum nici eu nu-s marele geniu jurnalistic al ultimului secol, nici FJSC-ul nu e revelaţia mileniului în domeniul universitar, despărţirea se face în linişte, chiar pe nesimţite pentru 99% din facultate (restul de 1% este reprezentat de cei care citesc blogul ăsta şi află de ea, logic).

În al doilea rând, am fost într-o tabără mică prin Zărneşti. Dacă răsfoiţi puţin prin zonă, aflaţi care-i faza. Evident, mi-e lene să prezint mai mult.

Apoi, am început încet-încet să-mi termin treburile. Am terminat o revistă, mai am una (a CRR Sector 3 de data asta, dar nu are decât 12+4 pagini, spre deosebire de monstrul de 96+4 care mi-a mâncat sufletul cu tot cu postul de directoro-tehnoredactoro-editoro-sclavo-cal-de-bătaie). Am terminat şcoala de şoferi, mai trebuie să termin de făcut actele pentru examen şi să obţin şi permisul propriu-zis. Am terminat CCNP BSCI-ul, mai trebuie să dau examenul final şi să fac Bootcamp-ul din vară, dacă voi avea timp. Mi-am luat biletul de avion, mai trebuie să fac rezervare la hotel pentru cele patru nopţi în care voi fi homles („Un bilet vă rog.” „Dus-întors, da?” „Doar dus, domnişoară, vă mulţumesc.” A fost unul din cele mai bizare dialoguri pe care le-am purtat vreodată.) Am terminat gramatica limbii ruse, mai trebuie să fac traduceri serioase ca să-mi lărgesc vocabularul şi să încep să mă descurc foarte bine, nu doar bine.

În plus, am răcit cobză exact în cele mai călduroase zile din acest an, în care au fost temperaturi de vreo 30 de grade Celsius. E unul din motivele pentru care nu am chef să fiu acid. A, da, şi am mai decis să nu mai corectez pe forumul pe care eram (şi încă sunt) înscris, pentru că de-aia. Sper că definitiv şi că nu mă voi răzgândi. Motivele sunt diverse.

Fiindcă tot nu-mi vin în minte lucruri de care să mă plâng, arunc şi cu ultimele planuri pentru perioada următoare înainte de a încheia, ca să umplu postul. Vreau să merg în Somalia (şi sper că rezultatul negocierilor care au loc în această perioadă mi-o va permite). Vreau să merg în taberele de pregătire care vor urma. Vreau să merg pe Moldoveanu şi Negoiu. Vreau să merg la ţară. Vreau să fac cele trei module de CCNP rămase şi să-mi obţin certificarea. Nu cred că voi avea timp şi de Oracle. Vreau să-mi mai vizitez o dată profesorii de liceu, printre puţinele persoane inteligente pe care le-am cunoscut vreodată. Vreau să obţin permisul de conducere, ca să mă laud cu hârtie igienică plastifiată. Vreau să studiez mai serios latina şi să-i învăţ gramatica dumnezeieşte până la sfârşitul verii. Vreau să mă apuc de greacă. Şi mai sunt multe pe care le vreau, dar pe care nu le fac publice, ca să muriţi de curiozitate.

Cum prin acest „cum” care a deschis fraza am depăşit ştacheta de 700 de cuvinte pe care mi-o impusesem ca minim de vorbe goale pentru această postare (dacă tot se găsesc pierzători de veri, tăietori de frunze pentru câini şi frecători profesionişti de mentă care citesc vorbe goale, măcar să citească mult, să nu fie nevoiţi să dea prea multe clicuri pentru a lectura ceva nou că, Doamne fereşte! poate le cad degetele…) şi mă apropii vertiginos de cuvântul cu numărul 800, pe care tocmai mi-am propus să-l ating prin această frază, din motive a căror natură nu o stăpânesc sau cunosc nici eu prea bine, şi pe care iată că l-am depăşit cu acel „nici”, deja încep să consider că pot atinge chiar şi o mie de cuvinte cu aberaţiile mele din acest post, dar deja îmi piere cheful de bătut câmpii. Dar, dacă tot pot, o voi şi face. Sâmbătă, după terminarea şedinţei de Cruce Roşie în care nu s-a decis absolut nimic, s-au discutat şi mai puţine, iar eu nu am aflat o iotă din ceea ce trebuia să aflu („Când naiba primesc articolele?” „Care-s toţi şefii de la toate departamentele?” „Ce spune tipografia?” „Cu cine trebuie să vorbesc pentru prezentările activităţilor din perioada următoare?” „Când dracului primesc şi pozele?” Toate aceste întrebări au primit răspunsul universal al datului din umeri, că doar aşa-i la români, ăla care munceşte tre’ să ştie şi să facă tot.), am trecut pe la „Ziua porţilor deschise” de la fostul liceu, ca să sperii boboci. Nu mi-a ieşit pasienţa, fiindcă am ajuns pe la ora 14, când deja nu mai venea nimeni. Grosul fusese între orele 10 şi 12, după care numărul vizitatorilor mai scăzuse până spre 13:30, după care intrase în moarte clinică. Deh, nu toţi sunt capabili să intre la C. N. „Mihai Viteazul”, deci mulţi nu se mai obosesc nici măcar să-l viziteze.

Eh, şi cum am depăşit şi pragul psihologic al miei de cuvinte, noapte bună.

~ de tralala01 pe Iunie 1, 2009.

Lasă un răspuns

 
