Namcefăceu

Unul din termenii care ar trebui introduşi în limba română este „namcefăceu”. E un termen gândit de mine într-o pauză de scobit în nas în timpul căreia mă întrebam dacă există vreun cuvânt care să descrie persoanele care fac anumite lucruri doar pentru că nu au nimic mai bun de făcut. Dacă există deja un cuvânt pentru aşa ceva, nu-l cunosc şi mi-e lene să mă uit după vreunul în dicţionar.

În orice caz, scopul postului de faţă e o acţiune a unui astfel de individ (un namcefăceu), fiindcă voi prezenta termeni de căutare utilizaţi pentru a da peste blogul meu de când a fost înfiinţat până astăzi. Îi listez doar pe cei bizari şi/sau amuzanţi.

„ménage à trois
menange-ul a trois
menage trois
menaje a trois video

Fiecare din ăştia a fost utilizat o dată. Nu găsiţi aşa ceva la mine. Nu cu sensul la care vă gândiţi. Nici nu va apărea prea curând astfel de material. Şi scrieţi dracului corect…

„doctrina morrow” – e „Monroe”. Prostule. Măcar ai intuit că-i american (sau măcar ceva englez).

inainte de etc se pune virgulă? – Nu. Dar poţi încerca dacă eşti incult.

properly mount ext4 – I feel truly honoured.

instinctul pavlov – WTF?

metode de aparare impotriva ursilor – 1. Puşca; 2. Fuga şi căţăratul în vârful unui copac (adică acolo unde nu poate să ajungă fără să se rupă arborele cu el, că el n-o să fie prost să rişte); 3. Statul acasă; 4. Aruncatul mâncării, fiindcă el pentru aia o să vină de fapt. Asta dacă nu cumva ai un pui de urs în rucsac.

https://tralala01.wordpress.com/ – Mă-ntreb la ce rezultate te poţi aştepta când cauţi aşa ceva…

bagaj pentru o tabara – Zdrenţe şi haleală.

stare de rau trezire brusca – Vag. E starea „băga-mi-aş tot ce am, IAR m-am trezit în ţara asta de rahat???” sau e starea de ameţeală specifică lipsei anumitor nutrienţi? Pentru A, emigrează, pentru B, mănâncă şi tu mai bine şi fă sport constant. Ai grijă, dacă ai inimă slabă, poţi muri de la oricare.

poze cu iubita mea – Mai există cineva pe planetă într-atât de naiv încât să creadă că EU am aşa ceva? Sunt nesimţit, antisocial, necivilizat, necioplit, orgolios şi rău. Dacă vrei cu iubita mea, keep hoping. Dacă vrei cu a ta, te sfătuiesc să-ţi cauţi alta (şi să nu mai introduci un criteriu cretin de căutare pe Google, că ăla nu ştie cu cine eşti cuplat). Nu de alta, dar dacă n-ai deja toate link-urile posibile de la saiturile pe care are ea poze chiar de la ea, se cheamă că-i cam curvă şi ascunde ceva. Altfel n-ar avea motive să nu-ţi dea link-urile alea dacă i le-ai cere. Cine găseşte sfatul ăsta folositor, mă poate plăti prin debit direct sau prin cec, dar să-mi trimită întâi un mail cu datele de identificare proprii.

poze nuduri – Hehe, eram sigur că tot se va găsi vreunul…

formulare scuze – EL: Ia-i flori şi o felicitare siropoasă. Pup-o şi spune-i că-i vina ta. Mai bagă şi un lănţişor de aur şi i-o şi tragi. Femeile-s proaste în general, se păcălesc cu de-astea. EA: Nu merită să-i ceri scuze. Bărbaţii-s porci şi obsedaţi de sex în general. Dacă el n-a vrut împăcare până acum, şi-o trage cu alta, deci părăseşte-l. Dacă el a vrut împăcare, atunci probabil e vina lui şi merită să se mai zvârcolească o vreme în propria mizerie pentru că te-a rănit, deci lasă-l să fiarbă ca prostul. Dacă te iubeşte, rezistă şi fără să-i ceri tu scuze.

liceu mihai viteazu bucuresti – Colegiul Naţional de Informatică „Tudor Vianu” este plin de homosexuali. Am zis.

stilou cu penita subtire – Nu-ţi lua „Regal”, că se rup al dracului de uşor. Ia „Parker”. Sunt fantastice.

criza economica 1929
crize economica definitii
volatilitatea pietei definitie
criza energetica definitie
criza economica la nivel mondial in 2009
criza economica cauze capital
definitie criza de lichiditate
china depresiunea din 1929
principalele crize economice mondiale sc
pierderii încrederii in banca definitie
definitie ciza economica
defintie criza economica
volatilitatea pietei

Parcă aş avea blog de business…

Cu excepţia cantităţii imense de căutări legate de criza economică, nu pot spune că mă surprind termenii. Mă miră că atâţia utilizatori au aterizat pe blogul meu căutând chestii legate de criză în condiţiile în care sunt mii de site-uri specializate şi chiar o pleiadă de publicaţii la fel de specializate care se dedică acestui subiect. Dulce.

~ de tralala01 pe Decembrie 28, 2009.

Un răspuns to “Namcefăceu”

  1. Să îţi spun acum care din cele de mai sus îmi plac:
    – inainte de etc se pune virgulă? – M-a amuzat.
    – metode de aparare impotriva ursilor – Omul chiar voia să se apere. Nu fi răutăcios.
    https://tralala01.wordpress.com/- Hm, oare ce găsim noi dacă intrăm pe această pagină? Răspunsul? Ţi-l dau altă dată (nu e nimic de rău… cred. :D).
    – poze cu iubita mea – Inteligentă mişcare (not!). Oricum, mi-a plăcut descrierea ta.
    – crize economica definitii – Îţi recomand să îţi faci şi un blog de business. Te pot ajuta. :))
    Dacă tot sunt pe-aici, vreau să îţi spun că ai un blog interesant. Ţi-am mai spus pînă acum? Dacă da, scuză-mă, sunt uitucă.
    Spor în continuare!

Lasă un răspuns

 
