Leapşă 2.

Întâi de toate, ca să folosesc o formulă utilizată excesiv şi specifică blogosferei româneşti (mai exact, mirificelor exemplare de Onantristens inculturnii ssp. blogospherens), o să public o mică leapşă care mi-a cam fost dată înapoi de o cunoştinţă. Mi s-a părut simpatică, aşa că am refăcut-o, de data asta pe blog, aşa cum mi-a fost returnată.

Regulile sunt simple: 1. Activezi opţiunea „Shuffle” a player-ului media (fie el Winamp, Windows Media Player, Amarok, Rhytmbox, ţambalul personal, lăutarul de la poartă sau orice altceva). 2. Foloseşti titlul melodiei pentru a răspunde la întrebarea la care te afli, fie că are sens, fie că nu. 3. După fiecare întrebare, treci la o nouă melodie. 4. Repeţi operaţiunea până ajungi la final, adică de 19 ori. Leapşa este în engleză.

1. How are you feeling today?

Bach – Prelude and Fugue No. 17 in A-Flat Major, BWV886

2. Will you get far in life?

Iron Maiden – Prowler

3. How do your friends see you?

Phoenix – Numai una (asta-i cam grav… n.m.)

4. Will you get married?

Stratovarius – Cold Winter Nights

5. What’s your best friend’s theme?

Wagner – Die Walküre, WWV86B, Erster Aufzug, Zweite Szene: Die so leidig los dir Beschied

6. What is the story of your life?

E Nomine – Vater unser

7. What was high school like?

Vivaldi – Concerto for Two Mandolins, Strings and Organ, RV532 in G Major: 2. Andante

8. How can you get ahead in life?

Therion – In the Desert of Set

9. What is the best thing about your friends?

Altaria – Fire and Ice

10. What is in store for this weekend?

Edenbridge – The Palace

11. What song describes you?

Sopor Aeternus and the Ensemble of Shadows – Tales from the Inverted Womb

12. What song would describe your grandparents?

Summoning – Arcenstone

13. How is your life going?

Arkona – По сырой земле (Pe pământ jilav)

14. What song will they play at your funeral?

Rammstein – Adios

15. How does the world see you?

Arcangelo Corelli – Concerto No. 8 in G Minor, Op. 6: 4. Vivace

16. Will you have a happy life?

Tiamat – A Pocket Size Sun

17. Do people secretly lust after you?

Dimmu Borgir – The Serpentine Offering

18. How can I make myself happy?

Frederic Chopin – Piano Concerto No. 2 in F Minor Op. 91: 3. Allegro Vivace

19. What should you do with your life?

Rammstein – Zerstören

După ce am aflat că prietenii mă iubesc pentru pletele-mi precum un râu şi şorţu-mi negru de la brâu, liceul a fost la fel de intens ca un andante, viaţa mea acum umedă şi cleioasă (mănânc multă miere, nu vă mai gândiţi la tâmpenii) va fi un deşert existenţial rece şi singuratic, dar în care barem îmi voi căra propria încărcătură de hidrogen ultrareactiv în buzunar şi că ar trebui să-mi distrug viaţa respectivă pentru ca lumea să-mi poată spune-n sicriu că nimic n-a fost, nu este şi nu mi-a rămas niciodată, a venit vremea să dau mai departe leapşa. Cum tanti de mi-o dat-o mie a dat-o şi majorităţii celorlalţi amărâţi pe care-i am în blogroll, o dau pe nepusă masă Dynei, cu care cred că am interacţionat o singură dată în întreaga mea viaţă (şi atunci am făcut-o online), respectiv lui Veneficvs, care probabil îmi va trage frumuşel o ţeavă ruginită prin inimă fiindcă deja i-am dat-o prin metode non-blogăristice.

După ce am trecut şi de leapşa asta, o să continui către lucruri mai serioase şi mai folositoare plictisiţilor care-mi citesc aberaţiile. Pentru a vedea ce, aşteptaţi să mă trezesc, să-mi termin naibii tema la MGC care trebuie predată luni şi să-i rezolv necunoscutele nemţoaicei de care vorbeam într-o postare anterioară (din temă, perverşilor!).

~ de tralala01 pe Februarie 28, 2010.

2 Răspunsuri to “Leapşă 2.”

  1. Cu întârziere, dar am răspuns la leapşă. Acum revenim la lucruri serioase.🙂

    • Mersi, nu prea aveam cui o da mai departe… eu răspund la lepşe, că altfel nu prea aş avea ce scrie pe blog şi n-ar mai avea sens să-l ţin.

Lasă un răspuns

 
