Sfârşit de mai.

Scriu mai mult ca să nu spun că a trecut o lună fără să comentez nimic, că nu-mi stă-n fire să tac când mă calcă proşti pe coadă.

O să revin cu o postare în care să mă plâng de niscaiva prostii legate de chestiile pe care o să le înşir aici când oi avea timp şi chef, acum doar trec în revistă evenimentele majore de luna asta:

0. Sesiunea a venit şi a trecut mai rapid decât l-aş fi strâns eu de gât pe galezul din apartament dacă mi s-ar fi dat ocazia fără consecinţe negative din punct de vedere legal.

1. M-am retras de pe forumul FJSC. Mi-am băgat picioarele şi-n proştii de-acolo (candidaţii n-au, din păcate, nicio vină, la fel cum n-au nici alte persoane care se ştiu excluse). O să revin cu motivele, atât cât doresc şi pot face public în limitele eleganţei onorabile, măcar din respect faţă de candidaţi.

2. M-am apucat de un curs de Field Biology care mi se pare cea mai bună decizie de când am venit la universitatea asta de doi bani. M-a făcut să-mi mai revin din punct de vedere intelectual şi să-mi folosesc creierul şi la învăţătură academică, fiindcă de la asta luase pauză de vreo doi ani buni de zile (FJSC plus ăsta de-aici). Boii fără simţul nuanţei sunt aşteptaţi cu comentarii ironice cărora le voi răspunde prin insulte argumentate în măsura în care mi-o va permite incultura lor (evident deplină, dar gradul de… permisivitate depinde, totuşi, de numărul de cuvinte).

3. Am rafinat şi modificat tehnica de înot, dar asta va intra la categoria corespunzătoare.

Bun.

~ de tralala01 pe Mai 31, 2010.

Un răspuns to “Sfârşit de mai.”

  1. De-abia aştept să citesc. Sper însă să ai timp, având în vedere faptul că ai o groază de chestii de făcut, trebuie să te muţi şi, cel mai important, să mă suporţi în fiecare seară timp de nişte ceasuri bune.
    Bun.

Lasă un răspuns

 
