-1.

.

~ de tralala01 pe Iunie 30, 2010.

4 Răspunsuri to “-1.”

  1. Chiar când mă bucuram că ai post nou şi mă pregăteam sufleteşte pentru cel puţin două scroll down-uri. Probabil ne-ai răsfăţat luna asta şi ne-am învăţat cu posturi multe şi lungi (pers I, plural pentru mine şi personalităţile mele).
    Ştiu că ţi-am transmis la mulţi ani, dar La mulţi ani!

    • Mulţumesc pentru urare.

      Păi asta era toată esenţa postării de faţă, să amintesc lumii că-s cu un an mai aproape de moarte, să se bucure şi Dumnezeu că e cu un an mai aproape de a avea satisfacţia că mă trimite în Iad, pe care intenţionez apoi să-l cuceresc şi să-l dezlănţui peste armatele divine ale Raiului, apoi să râd.

      Voi, cei ce-mi citiţi aceste rânduri, lăsaţi în urmă orice speranţă…

      π.Σ.: Am postări lungi numai fiindcă-s chiţibuşar (sau cusurgiu, cum vrei) şi-mi place să critic tot ce-mi iese-n cale, dar dacă-mi pun în cap, pot abera şi în puţine cuvinte fără să pierd din esenţă. Nu de alta, dar nici nu prea există.

  2. Nu. Nu posturi mai scurte. Vrei să furi sensul vieţii unor muritori plictisiţi din Constanţa? Păstrează actele astea de cruzime pentru când vei conduce lumea. Moment în care, sper eu, te vei îndura de umilii martori ai existenţei tale pe Pamânt, în special de mine. *insert zâmbilici here*

    • Era o afirmaţie referitoare exclusiv la postarea de faţă, nu plănuiesc să-mi scurtez delirurile, simplul gând că prin insulte lungi le consum mai multe secunde din viaţă celor cărora le sunt adresate mă linişteşte şi mă face să scriu mult în speranţa că, într-o zi, vor fi citite şi de aceia. Plus că-mi place să aberez când n-am ce face, nu-s în dispoziţie de lectură şi nici chef de scris în jurnal nu am.

      M-oi îndura, însă o să am nevoie la rându-mi de ceva la schimb. O poziţie de general al uneia din armatele infernale, poate? O să te las să păstrezi cuceririle pe care le face legiunea ta, ca să fie totul corect.

Lasă un răspuns

 
