Polluţie.

A trecut o vreme (nici eu nu mai ştiu cât) de când am adăugat sondajul precedent pe blog, aşa că am decis să-l închei, să prezint rezultatele şi, dat fiind faptul că se apropie ziua revenirii mele în patria care m-a fătat (sau avortat înainte de vreme), să mai flatulez unul cel puţin la fel de inteligent, pe care îl veţi putea găsi în dreapta, în locul celui vechi.

Şi să trecem şi la scopul postării de faţă, intuit încă din titlu: să vedem cât de prolifice au fost voturile şi ce rezultate au adus. Întrebarea sondajului a fost: „De ce intri pe blog în perioada asta?”.

Majoritatea votanţilor, adică 37%, intră pe blog din acelaşi motiv pentru care scriu eu: fiindcă le e lene să înveţe. Lor pentru examene, mie în general, prefer să-mi pierd timpul şi viaţa făcând ceva inutil şi semi-cretin decât lucrurile constructive pe care oricum am de gând să le distrug la final doar ca să oftic omenirea.

La oarecare distanţă, cu 22% dintre voturi, sunt cei care intră pe blog fiindcă l-e place (o bomboană suptă doar pe jumătate pentru prima cititoare – tipii vor fi prea ocupaţi gândindu-se la sex după ce vor citi „suptă”, deci n-are sens să mă adresez şi lor – care descoperă eroarea din fraza care tocmai se va încheia cu punct după închiderea parantezei). Imediat după ei, cu 20%, sunt cei care n-au nici cea mai vagă idee cum naibii aterizează aici (nu e greu, totuşi, când umbli tralala pe net în loc să-nveţi pentru examene) şi mă întreabă pe mine de ce scriu. V-am oferit răspunsul mai sus, măcar pot spune că 20% dintre cititorii mei mor mai fericiţi cu un sâmbure de caisă.

Le mulţumesc celor 15% care mă anunţă că era să am o scamă pe haină. Era s-o dau şi jos graţie atenţionării voastre.

În sfârşit, 6% dintre votanţi îşi doresc să întreprind o călătorie iniţiatică în gâtul mamei mele, în timp ce un de-a dreptul uimitor 0% declară că ar fi masochişti. Eh, vreţi să mă flataţi, să nu mă mai simt atât de inutil.

Mulţumesc pentru voturi şi vă aştept opiniile în legătură cu Băsescu.

~ de tralala01 pe Iulie 6, 2010.

3 Răspunsuri to “Polluţie.”

  1. Eu fac parte din categoria celor care intră pentru că LE place. Odată cu funcţia de general aştept şi bomboana. Mulţumesc.

    • Bineînţeles că o vei primi, ba chiar ţi-o ofer întreagă dacă doreşti. În fond, generalii trebuie stimulaţi pentru a-şi face treaba bine. Ba chiar aş fi aproape dispus să mai adaug o bomboană pe lângă cea deja promisă, de data asta chiar de ciocolată şi caramel cu o tandră atingere de mentă (ori, dacă nu-ţi plac fie caramelul, fie ciocolata, fie menta, una personalizată, la comandă). Ciocolata hipnotizează şi stimulează hedonist endorfinele, caramelul dezmiardă şi alintă papilele gustative, îmbiind la abandonare, apoi menta răsare vajnică şi trezeşte toate simţurile din reverie, ascuţindu-le şi făcându-le demne de un general.

  2. Mă bucur că voi avea un şef atât de mărinimos. Nu mă înnebunesc după mentă, dar la o aşa descriere, îmi este imposibil să o refuz.

Lasă un răspuns

 
